KaMu HeBat

Top Comment :

Thursday, August 12, 2010

HaRi PerTaMa PuaSa

Malam sebelumnya...
aku ke pasar malam
membeli barang-barang untuk dimasak
huisshh....ramai giler weh
aku nak beli ayam pun kena tunggu dekat 10minit
selalu tak macam tu pun
Pegi dengan B ngan e-cha
tap aku sorang jer yang dok tawaf kat bahagian barang-barang basah nun
B bawak e-cha jejalan kat sebelah lagi satu makanan/mainan/baju
sempat jugak dia beli dvd
satu minggu brapa kali mau beli la B oii?
asal ke pasar malam jer beli dvd
tapi yang ni ok sket la, beli ZOO
orang lain dah abes tengok pun kan
B kata nak bagi e-cha tengok binatang lak
ellehh.. alasan jer tu, dah takder citer dia nak beli la tu




Pastu B nak belanja siakap pedas
rezeki, mana boleh tolak kan?
kitorang makan kat belakang Rozmey Body Fit Centre, Bdr Darulaman
makan kat atas pondok kecik aka wakaf... cantik tempat dia
  lupa lak nak amek gambar



Sahur
aku bangun pukul 4pagi nak masak nasik goreng
ni kes malas nak masak lelauk la nih
Boleh la si e-cha sesama bangun
nak bersahur jugak la kot
Dah orang lain nak sambung tido
dia dok berjaga lagi
last, bagi dia layan dvd zoo la
sekali ngan aku la berjaga sudahnya
takper..
aku kan tak kejer

Menu berbuka mak aku yang masak
aku tak suruh
dah dia yang nak masak kan?
Menu semalam
ayam masak merah, sotong goreng, sayur kobis & ikan goreng
pukul 6ptg
merempit pegi pasar ramadan kat seberang jalan
beli menu-wajib-ada-aku
murtabak ayam
B lak beli lopez d-squara
Semalam tak beli air jagung tapi beli air tebu
kuih tako untuk yang lelain




imej : google








No comments: