KaMu HeBat

Top Comment :

Sunday, December 5, 2010

CeRMiN Oh CeRMiN







orang perempuan mesti tak dapat dipisahkan dengan cermin..
sejauh mana kebenaran ayat yang selalu aku dengar nih?
korang suke tak tengok cermin nih
macam sesetengah orang kan
siap letakkan satu cermin kecik kat atas meja lagi masa kat opis

tapi habit tu tak menjadi kat aku
tengok cermin masa nak bersiap -siap jer
dah memang kena tengok kan
selagi boleh elak memang aku elak sebenarnya
tak tau la apasal
sampaikan kalo terpaksa duduk kat tempat orang yang ada letak cermin
otomatik aku akan terbalikkan dulu cermin tu
kalo orang tu tanya kenapa balikkan cermin
mesti slumber aku jawab
takut ilmu aku hilang
ilmu apa?
ntah la, aku pun tak tau

orang kata kalau selalu tengok cermin ni
boleh tingkatkan keyakinan diri
betul ker ?
aku tak nak tengok cermin maknanya aku tak yakin kat diri sendiri la kot
tapi tak jugak rasanya kan...


entry tak der faedah namanya ni
nak hilang stress kejer jap

No comments: