KaMu HeBat

Top Comment :

Thursday, December 30, 2010

It'S PuBLiC HoLiDaY


suke eh korang sumer
besok dapat cuti
Alhamdulillah, menang jugak akhirnya Malaysia
tapi dup dap jugak aku neh bila dah dekat minit terakhir tu
masa tu Indon dah tambah lagi satu gol
giler tak cuak
walopun game dah nak habis dalam tempoh masa 5-10 minit
tapi apa-apa pun boleh jadi kan
tapi nasib baik la
kalo tak silap aku, 2 kali kan Indonesia dapat sepakan penalti
sorry la, aku tengok celup-celup
pukul 8.30-9.30mlm aku dok layan putera katak
si e-cha minat sangat

tapikan
macam mana pulak dengan status kami yang memang bercuti pada jumaat
kalo ikutkan normal
cuti akan diforward pada ahad
tapi tadi bila aku tanya kat admin
diorang kena conformkan dulu ngan putrajaya
tak dapat cuti ahad pun takper
janji berganti jugak
tak kisah la bebila pun
kalo ahad ni cuti, kurang la sehari tempoh kami nak proses baucar
rugi.. rugi


No comments: