KaMu HeBat

Top Comment :

Wednesday, December 8, 2010

GifT VoucHeR - WaTSoNs

agak- agak
kalau aku nak bagi menda ni ada orang nak tak?





ada lebih kurang 50-60 keping voucher kat dalam nih
pelbagai jenama
maybelline, nivea, sunsilk, ginvera, garnier etc
nilai voucher adalah dari RM1-RM10

aku dapat ni minggu lepas
memang dah tak der apa dah aku nak beli kat watsons nih
selalu beli pun bedak ngan lipstick jer
dari terbiar jer tak guna
baik aku let go
free jer aku nak bagi ni
bagi aku alamat dan aku akan poskan guna pos ekspress kat korang


NOTA PENTING
*******************
perlu digunakan bersama-sama kad watsons
valid sehingga 31 Mac 2011


kepada sesapa yang berminat
contact aku


atau
boleh hantar mesej kat
facebook
Ezreyn Abdullah
[xreyn@yahoo.com]





4 comments:

puanstoberi said...

aku nak..teheheh..tp aku tak buat lagi kad watson.. so, tak payah la.. hihihihi :D

ryn said...

hahaha.. kalo nak, aku nak bg jer kat ko. Kad tu leh pinjam orang lain punya..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam ryn, saya pun jarang2 pegi watson. Kalau pegi pun selalu beli solution contact lens jerrr.

ryn said...

tu lar.. jarang ke sana sebenarnya tp cam sayang jer ngan voucher2 tu... tu yg nak bagi free jerk