KaMu HeBat

Top Comment :

Monday, December 27, 2010

KeBeNaRaN Tak SeMuaNYa InDaH





aku dapat tau satu kebenaran hari nih semalam sebenarnya
hurmmm.. pedih
walaupun menda tu sebenarnya dah dapat dijangka dari awal
tapi aku takder bukti kukuh
cuma gerak hati jer yang dapat rasakan
aku masih jugak menafikan hal itu
cuba untuk memalingkan dari fikiran
tapi hari ni
menda yang banyak kali aku cuba deny
benar-benar wujud kat depan mata
betul kata orang
kita sentiasa mencari kebenaran
dan tak semua kebenaran tu indah
aku kena terima jugak
walaupun ia amat memedihkan hati aku

sorry
terpaksa baca pulak luahan hati aku
aku bukan apa
cuba untuk bersifat adil
apa jer perasaan aku
akan aku luahkan kat blog nih
untuk renungan dan iktibar di masa depan
takkan nak cerita yang happy jer kan
kadang kala
kita kena akur pada lumrah kehidupan
tak selamanya kita akan gembira
dan kepada yang dilanda masalah
tak selamanya nasib kita akan terus begitu
berusaha dan berserah padaNya
Yakin pada Yang Maha Esa


malam tadi jugak

aku call hamba Allah nan sorang nih
memang kalo aku runsing
selalu call dia
tempat aku luahkan perasaan dan rasa
Alhamdulillah
ada sedikit kekuatan untuk aku berdiri
kebenaran tetap kebenaran tapi itu bukan yang sebenarnya dipinta olehnya


 
dah la
kang melalut meracau lak aku kat sini
menulis di saat jiwa sedang kacau
kang sumernya kuar
pening pulak korang nak baca kan?
cuma aku harap
tolong doakan moga aku lebih tabah kali ni

No comments: