KaMu HeBat

Top Comment :

Sunday, December 5, 2010

NGaNGKuNg DaN RaPUNZeL


Lama giler rasanya tak menonton wayang
sebab rasa lebih selesa beli dvd dan tengok jer kat umah
kang kalo pegi tengok wayang
sian pulak kat si kecik tu
nak bawak sama
perangai budak-budak bukannya boleh dijangka-jangka
tunggu la besar sikit baru boleh kot

ni citer masa pegi KL ari tu la
kata mau berfeeling cintan cintun
harus la menonton wayang kan?

memula tengok citer ngangkung kat TGV@ klcc
ni first time tau aku tengok wayang kat klcc nun
selalu layan kat mid valley sebab dekat ngan umah dulu
tak pun ke mines atau sunway pyramid



lawak la citer nih
tapi aku neh kekadang cuak jugak dengan hantu-hantu yang berkeliaran tu
terkujat la jugak kan
maunya tak, tetiba jer dia muncul
citer tak heavy tapi masih ada pengajaran kat situ
ok la untuk releasekan kepala
tapi kan
apasal aku rasa suara si adnan sempit ni semacam jerk
macam bukan suara dia lak
ke aku yang tak ingat macam mana suara dia


hari selasa lak kitorang tengok citer nih


tak tau la angin apa yang singgah kat badan aku ngan B
tak penah-penah layan citer kartun cam nih
tetiba jer
tapi ok la citer ni
tak sia-sia kitorang tengok
lawak jer rasa
paling kelakar bila si maximus tu muncul
betul-betul nampak cam tak puas hati mukanya
tapi sayang lak bila part last tu
rambut yang panjang mengurai tu akhirnya dipotong


citer dR rozmey tu dah cecah 40juta ke belum weh
ada sesapa ke yang pegi tengok agak-agaknya?



 

2 comments:

puanstoberi said...

nati aku nk tgk ngankung ni ngan tiket pree aku dpt dr Nuffnang tu lah. hihi..
Rapunzel bes kan?? ko tgk 3D nyer eh?? rasa napak dpn bijik mata kan butterfly suma tu.

ryn said...

hahaha.. harus la guna kan tiket free, tunggu lak bulan 2 kot2 aku dapat. Tpkan GSC mmg ada bagi tiket kalau daftar online kan? aku penah amik dulu skali.
aku tengok yg biasa jer reen... takder niat sgt nak tgk tp tertgk jugak.. hahahaha