KaMu HeBat

Top Comment :

Sunday, December 5, 2010

LaMaNya TaK UpDaTE


Giler lama tak update blog
tak ada apa sangat pun yang terjadi
cuma pegi menenangkan fikiran

ahad lepas aku ke KL
berdua jer ngan B
nak  settlekan hal-hal yang tertinggal kat sana
plus boleh berfeel honeymoon sekali
gerak ke sana ahad petang
dan selamat sampai ke kedah pada hari rabu

ingatkan boleh la tenangkan otak bila lama bercuti
rupanya tidak jugak
aku masuk jugak opis ari khamis tu
rupanya banyak menda yang tertangguh dok menuggu aku balik
giler ko
dah la berkaitan BKK staff
dah macam aku sorang jer kat kewangan nih
ni yang buat aku makin menyampasss mak limah kat si dia itu
kalo takat datang nak bergelak ketawa
baik ko berenti jer kejer
pastu join la persatuan badut ker...
raja lawak astro ker
tak der la menambah sakit hati aku kat sini

dah dah
kang lagi banyak membebel kat sini
nak sambung kejer jap
nanti aku update lagi k?



No comments: